Freitag, 23. Oktober 2009

merry christmas

guten morgen, ihr lieben,
meiner karte, die ich heute zeigen möchte, ist zur neuen challenge bei den friday sketchers gestaltet. den sketch hat meine liebe freundin claudia für uns entworfen.
als ich den sketch sah, hatte ich gleich eine idee und habe direkt losgelegt. ich habe ihn aber gedreht und das motiv von magnolia ausgeschnitten, statt es als box darzustellen. die kugel habe ich mit twinklings ausgemalt und dann mit weiss ein paar akzente gesetzt. die kugel in der rechten oberen ecke habe ich aus dem gleichen designpapier ausgeschnitten, was ich auch für eines der sketchelemente benutzt habe. so hatte ich auch gleich das passende embellishment.
ich wünsche euch ein schönes wochenende und bedanke mich ganz herzlich für euren besuch auf meinem blog.


card recipe:
stempel/stamps: "sitting tilda with glitter" aus so jolly & under the mistletoe collection 2009 und stor julgraskula aus christmas 208
papiere/papers: cardstock von core´dinations, patterned papers von papermania, strasspapier
accessoires: flower von rossmann, leaves von prima, martha stewart punch "branch", heyda brads, hutnadel von kristine, 3d pads, swarovski rhinestone
colours: stamp pads von archival coffee, tombow pens, distress ink, twinklings h²o, stickles

good morning all my dears,
the card i will show you today is made for the new challenge at friday sketchers. the sketch has designed my dear friend claudia.
for the skech i have had a idea and could start directly. i have switched it and cut out the image and used this element not as box. the ball is coloured with twinklings and i´ve set some effects with white tint. the ornament in the upper right corner is cut out of the same designpaper i have used for one of the sketch elements. so i could take a perfect matching embellishment.
i wish you all a relaxed weekend and say thank you for looking.

Kommentare:

  1. Oh wow this is absolutely beautiful Bea!
    She is so adorable and I love her sitting on the bauble!
    Beautiful card!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card Bea!!!! Love the colors & details :)

    AntwortenLöschen

Related Posts with Thumbnails