Mittwoch, 23. September 2009

preview "for someone special"

hallo ihr lieben,
heute möchte ich euch eine karte mit einer meiner neuen "mekka-tildas" von magnolia zeigen, die voraussichtlich mit der hochzeitsserie im november/dezember herauskommen wird. ich fand sie so süss, da sie ja auch nicht nur als blumenstreumädchen verwendbar ist, sondern auch für andere gelegenheiten. ich mag ja die tildas mit den flügeln gern und daher hatte das motiv direkt ein paar pluspunkte mehr. die flügel habe ich mit stickles beglitzert. die swirls und das sentiment habe mit tombow gestempelt, in dem ich das gummi wieder direkt mit dem stift bemalt habe.
ich wünsch euch allen einen schönen tag. vielen dank für euren besuch und die lieben kommentare, die ihr mit hinterlassen habt.

card recipe:
stempel/stamps: tilda aus wedding collection
sentiment: "for someone special"
papiere/papers: cardstock von bazzill, patterned papers von stampin´up
accessoires: flowers von prima, brads von creamotion, swirl punch von ek success, spellbinders nestabilities, metal charms von meiner freundin jacqueline, band von raspberry ribbons, stickles
colours: stamp pad archival coffee, coloration tombow pens

hi my dears,
today i want to present a card with one of my new "mekka-tildas" from magnolia which will release with the wedding collection in november/december. i love her and you cannot use only for wedding as flower girl but also for other occasions. i love the tildas with wings and so this image was a must-have for me. the wings are paint with glittering stickles. the swirls and the sentiment are stamped with tombows again, i have draw the rubberstamps with the lilac pencil.
i wish you all a wonderful day. thank you so much for stopping by and the lovely comments.

Kommentare:

  1. Åh, så Qute!
    Can't wait to se insamling!
    Lillemor

    AntwortenLöschen
  2. super cute
    mir gefaellt auch wie du das foto so genial hinbekommen hast dass man schoen den glanz sieht
    klasse gemacht bea

    AntwortenLöschen
  3. Totally Gorgeous Bea!!...the image is Adorable..and is enhanced by your Beautiful coloring and papers!...Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  4. Oh wow Bea what a sensational card!
    She is just adorable and love her wings!
    So very beautiful!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  5. Hello Bea!

    First I want to thank you a lot for your sweet comments at my blog! It means so much for me! :o) Thank you!

    And Woow...! :o)
    Your cards are all stunning, my friend!
    This is just gorgeous! :o)

    Have a nice day!
    Hugs from Hanna

    AntwortenLöschen

Related Posts with Thumbnails